Geçmişten Gelen Ziyaret (Cin Vakaları )


Adım Taylan 38 yaşındayım 3 yıl önce 35 yaşında başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum . Bizim köyde sırra kadem basmış bir köylümüz vardı adı Hasan ..

Benden bir kaç yaş büyüktü niyeyse çocukken Hasan dayı derdim ona
sonra bir gün dağa kaçtı ama kimse niye olduğunu anlamadı.
3 yıl önce memleketim niğdeye gittim köyümün ismini söylemek istemiyorum gündüz vakti gezmeye çıktım arkadaşlarla şehir merkezinde yeni açılan bir mağaza vardı oraya uğradık ve tesadüf Hasanı gördüm birbirimize sarıldık çok mutlu oldum onu görünce o da beni görünce gözünden yaş geldi ve bu akşam bendesin bırakmam yatılı misafirimsin dedi ısrarla gitmek istemedim ama kıramadım onu. evine gittik yenge hanım açtı kapıyı adı sepideh . İranlıymış kendisi gözleri iri ve yeşil rengi güzel bir kadındı yarım yamalak türkçesiyle buyur etti yemekler geldi yemekte ilginç bir tat vardı ama bozuntuya vermedim belki iranlılar böyle seviyordur diye sonra yengeden tuz isteyecekken eline baktım sol elle yemek yiyor ilginç geldi bana çünkü bizim hasanın ailesi ve kendisi çok dindar bir aileydi içeri girerken sağ ayakla girer çıkarken sol. Yemeği sağ elle yerdi ... İlerleyen saatlerde yenge yatınca hasanla balkonda sigara içiyorduk dayanamadım sordum . Dayı bu yemekte değişik baharat mı vardı ? bir de yenge solla yemek yiyordu sen eskiden kızardın ulan dedim güldüm o gayet ciddiydi hiç gülmedi konuşmadı ve ağlamaya başladı onun iran asıllı bir cinnia olduğunu ve çocukken onunla ilişkiye girdiğini söyledi aklım almadı sonra evin odasının lambası söndü kafamı odaya çevirince bir çift kırmızı göz bize bakıyordu ve hasana yankılı bir sesle kızdı ve beni evden kovdu o gece bildiğim bütün duaları okudum ve hemen camiye sığındım La ilahe illallah ne kadar korkunçtu gözümden gitmiyor görüntü . 
O geceden sonra Hasan'dan haber alınamadı bende bir daha memleketime gitmedim.

Olayın sesli anlatımı için aşağıdaki videodan dinleyebilirsiniz.


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.